Availability

Discussion in 'New York' started by Jasmon_Cream, Feb 3, 2003.

Draft saved Draft deleted
  1. tornillo_monger

    tornillo_monger

    Messages:
    120
    I think SB has a secret "Fetish" that he is not filling us in on.


    That explains the neverending source of "hot babe" links.
  2. jasonbuju

    jasonbuju

    Messages:
    926
    what's scary is that Slinky has an endless supply of these links.
  3. marc

    marc

    Messages:
    704
    Is it me, or is Slinky's version 'hotter; then the original???

    Damn!! Toooooo much coffee today!
  4. Casper

    Casper

    Messages:
    8,268
    That's alot of cream.
  5. tornillo_monger

    tornillo_monger

    Messages:
    120
    Funny shit SB!

    BTW

    I would comment on the resemblance of this girl and some "well known poster" on this board but I have been given a warning.
  6. BigMadM

    BigMadM Linoleum

    Messages:
    11,013
    Warn us slinky when you do that.
  7. tornillo_monger

    tornillo_monger

    Messages:
    120
    hey nothing wrong with tortillas.

    I love to watch them in action.
  8. curious

    curious

    Messages:
    1,872
    :mad: How DARE you out me, you tortilla monger :mad:

    BTW: That'll be $ 5000 please.
    Last edited: Feb 3, 2003
  9. tornillo_monger

    tornillo_monger

    Messages:
    120
    LOL
    Thanks for the Windows 101 class Mr. Gates.
  10. curious

    curious

    Messages:
    1,872
    Any birthday commemoration above ground is good. :cool:

    :D I don't think any of us wants the FBSE (Full-Body Stiffie Experience) :D
  11. Phantom

    Phantom

    Messages:
    2,806
    Yeah, right :rolleyes:
  12. curious

    curious

    Messages:
    1,872
    Okay... it's hard to click on the "Print" icon... and indicate "OK" :rolleyes:
  13. Phantom

    Phantom

    Messages:
    2,806

    OK. Open a new e*mail window in your browser. Cut and paste her URL into that window and then send it to yourself.
    Last edited: Feb 3, 2003
  14. Kimmie

    Kimmie

    Messages:
    5,642

    Is that a good thing?


    Vegasjim, Yeah I did. I told him I wasn't going to blow him anymore.

    This is his revenge! The little bastid!
  15. tornillo_monger

    tornillo_monger

    Messages:
    120
    Paper???? This is the computer age!!
  16. vegasjim

    vegasjim

    Messages:
    967
    Kimmie Love your new tag. LMAO. You must have pissed slinky off big time.
  17. Phantom

    Phantom

    Messages:
    2,806
    Yeah, just like all the others.
  18. Kimmie

    Kimmie

    Messages:
    5,642
    Phantom.. you are displaying a sense of humor lately, I am impressed.. and relieved.

    You must have had a great birthday!!
  19. Phantom

    Phantom

    Messages:
    2,806
    And it's SOOOOOOOO hard to just jot down the URL on a piece of paper.
  20. tornillo_monger

    tornillo_monger

    Messages:
    120
    note to self posters.


    If you are going to promote yourself, at least pay for the extra bandwith you will generate.


    I hope slinky doesn't ban you in the next four hours. This is how long we have to wait to see your site.
    Last edited: Feb 3, 2003