Lexi @ Hidden Hidaways - Any info?

Discussion in 'New York' started by Lucrob, Feb 7, 2003.

Draft saved Draft deleted
  1. daro

    daro in loco CM

    Messages:
    2,264

    BMM, probably an oversight on both our parts. My hat is orange,
    with blue lettering, and a blue pompom on top.

    As far as the scarf, my bad. It's a Meadowlands scarf.
    It's blue and yellow. Sorry about that.
  2. daro

    daro in loco CM

    Messages:
    2,264
    BMM, that's the hat all right. When we were kids, we called
    them goopalini hats. Sorry about the spelling.
    My hat is over 20 years old. Still good as new.
    They didn't offer the matching scarf on the same night.
    That was another FREE giveaway promotional night. LOL.
    Now I know why SW's refer to the streets as the TRACK.
    Nothing is for free, at either of them.
    Last edited: Feb 10, 2003
  3. BigMadM

    BigMadM Linoleum

    Messages:
    11,013
    Shit Daro, I have the same one. Orange with blue lettering. With the orange pompom on top.
    I love that fucking cap. Its a collectable. How come I didnt get a matching scarf?
  4. pswope

    pswope One out of three

    Messages:
    4,036
    Daro

    That bitch Coco a/k/a Samantha that some newbie asked about on this board dissed my canal street Kangol Hat. But she's just a playa hata.
    She don't understand that bald mofo's like me lose 65% of their bodyheat thru their heads!

    Remember,canal street is where the Original Uncle Steve's used to be. Haven of the sound challenged audiophile.
  5. daro

    daro in loco CM

    Messages:
    2,264

    Pswope, I ain't kissing no big black butt. This ain't OZ.
    Next thing you know, you'll be looking to spoon.

    I'm glad your hat keeps you warm. I still wear my Roosevelt
    Raceway woolen cap, when I'm shoveling snow. They gave
    them away on cap night. It only cost me $$$$$. I also have
    a matching $$$$$ scarf.

    No knock toward Chinatown and the services provided there.
    I was poking fun at Jseah. I assumed his cock worked, on the
    same time schedule as his watch.
    No need to bring that bad mofo Shaft out of retirement.

    Always good to hear from you P.
  6. pswope

    pswope One out of three

    Messages:
    4,036
    daro

    kiss my butt. I bought a 5 dolla kangol knit cap on canal street and it keeps my Isacc Hayes dome nice and warm

    -your favorite hok wi
  7. daro

    daro in loco CM

    Messages:
    2,264
    Jseah, how about the accronym CUSA, to describe you.

    CUSA = Came Up Short Again.

    P.S. You gotta stop buying those five dolla watch in Chinatown.
  8. jseah

    jseah

    Messages:
    5,195
    what sort of acronyms are you looking for???? she is cute little thing.....BBBJ (I have never had TC, so don't know if this applies), nice natural breasts......had 30 minutes with her at the jewels party.....was done in about 20.....
  9. Lucrob

    Lucrob

    Messages:
    212
    Thanks...I guess you can't provide any acronyms :D :D
  10. greekgirlinnj

    greekgirlinnj in loco CD

    Messages:
    3,718
    hey lucrob


    i met lexi a few weeks back..at jewel party..seemed sweet and is a cute girl
  11. BigMadM

    BigMadM Linoleum

    Messages:
    11,013
    Re: I am intersted in knowing too

    Some asshole here constantly used to post about this girl Lexi of south florida. Thats all the hits you were finding. Daty, yep, thats lexi of south florida. Cleanest, shaved pussy in the south east.
    Shit, I miss her.
  12. Phish

    Phish

    Messages:
    269
    I am intersted in knowing too

    I did a search on Lexi, there seem to be a lot of hitms but I a'nt sure its the same person.

    here is also a mention that she is one of the best DATY
  13. Lucrob

    Lucrob

    Messages:
    212
    She looks very cute but I don't recall seeing any comments about her...seems kinda surprising since we're talking about an agency with an ad on UG...anybody have any info???